مهرساجونمهرساجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرساجون

سوراخ کردنه گوش

1392/12/5 21:48
نویسنده : مامان زهرا
132 بازدید
اشتراک گذاری

عزيزترينم امروز يعني 3 اسفند سال92 بااينکه دلم نميومد ولي دل و به دريا زدم و رفتم تا گوشتو

 

سوراخ کنن اخه اگه بزرگتر ميشدي نميذاشتي  و هم دردش بيشتر بود رفتيم خونه خاله زهرا(دوست

 

من)تا مامانش گوشاي تورو سوراخ کنه توام خيلي ناز خواب بودي ولي وقتي داشتن گوشتو سوراخ

 

ميکردن خيلي بد گريه کردي طوري که اشک ابجي شکيلا و دختر خالت(ناديا)در اومد و چون منم

 

دلم نميومد نگات کنم از اتاق رفتم بيرون اون روز خيلي بي تابي کردي و بردمت  به حموم تا اروم

 

تر شي راستي جيگره مامان52روزه بودي که گوشاتو سوراخ کردم

 

 

سوراخ کردنه گوش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
5 اسفند 92 23:44
چه عکس خوشکلی چه دختر نازی دوست دارم یه دنیا بوس بوس
مامان زهرا
پاسخ
منم دوست دارم خاله جون
مامان رادمان جون
7 اسفند 92 22:19
جیگری عسلی ماهی عشقیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مامان زهرا
پاسخ
مرسی خاله جون
مونا
15 اسفند 92 19:48
عاشقتم مهرساجونم
مامان زهرا
پاسخ
مرسي خاله موناجووووون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساجون می باشد