مهرساجونمهرساجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرساجون

خورشيد کوچولوي من1ماهه شد

1392/11/12 20:00
نویسنده : مامان زهرا
116 بازدید
اشتراک گذاری

امروز10.11.1392جيگرمامان 1ماه شد به قول دايي علي داري کم کم ادم ميشي ديگه وقتي

 

باهات حرف ميزنيم يه کوچولو لبخند ميزني چشاي خوشگلت تمام روز بازه و شدي سرگرميه دوتا

 

ابجيات نميدوني واسه بغل کردن و بازي کردن باهات چه دعوايي ميکنن خوشحالم از اينکه انقدر

 

دوست دارن قلبعسلکم فرشتهاينم يه عکس يه ماهگيت

 

خورشيد کوچولو

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

خاله فرزانه
12 بهمن 92 22:14
من قربون اون چشمای قشنگت بشم عزیزم یه دنیا دوست دارم
مامان رادمان جون
12 بهمن 92 23:38
واااااااااای این عکس محشره کار کیه ؟ الهی قربونت اون چشمای خوشگلت بشممممممممممممممممممممممممممممم[پاسkare abji shakilaخ]
مامان رادمان جون
12 بهمن 92 23:54
عزیزدلم یکماهگیت مبارک
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جون
خاله فرزانه
24 بهمن 92 1:17
من عاشق نگاه کردنتم با اون چشمای خوشکل مهرسا جونم
مامان زهرا
پاسخ
ممنون خاله جونم
تبادل لينک
16 تیر 93 20:20
سلام من زياد به وبلاگت سر ميزنم مطالبت جالبه لطفا بيشتر مطلب بزار چون ميبينم براي وبلاگت زحمت ميکشي اينو هم بهت ميگم برو به اين سايتي که ادرسشو رو گزاشتم و ازش لينک بگير رايگان بازديدت زياد ميشه من گرفتم خوب بود --------------
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساجون می باشد