مهرساجونمهرساجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرساجون

جشن دندوني اقارادمان

1392/11/25 20:42
نویسنده : مامان زهرا
131 بازدید
اشتراک گذاری

٢٢بهمن سال نودودو جشن دندوني اقارادمان پسرخاله ي گلت بود واين اولين مهموني بود که توهم

 

حضورداشتي و چون اين مهموني تم ابي داشت من از 1هفته قبل دنبال لباس براي توفسقلي بودم ولي

 

همه ي لباسا پسرونه بودتابلاخره تونستم يه شلواره کوچولوموچولو برات پيداکنم  تواين مهمنوني همه

 

حضور داشتن اينم عکساي خوشگلت

 

 

 

 

 

 

اقارادمان و مهرسا

 

 

تبريکه مهرسا به رادمان توپولو

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

گروه طراحی سیاه و سفید
25 بهمن 92 20:49
به به چه نی نی خوشملی مامانی بابایی عید نزدیکه هاا قالب تکونی نمیخوای بکنی با عکس نی نی خوشملت بدو بیا سیاه و سفید به ده نفر طراحی رایگان انجام میده نفر اول قالب با عکس دلخواه رایگان نفر دوم اسلایدر شو بالای وبلاگ با عکس دلخواه 8نفر دیگر تقویم با عکس دلخواه هدیه میده هاا بدو بیا تا دیر نشده یه سر بزن دست خالی نمیری
مامان رادمان جون
25 بهمن 92 23:39
عسلم جیگرم ماهم عشقم جونم ..... انشالله جشن دندونی خودت بشه جبران کنیم
نادیا
27 بهمن 92 19:30
ای جان فدات بشم من فندق خانم
مامان رادمان جون
30 بهمن 92 1:54
من آخر تورو میخورم مگه بچه ام انقدر شیرین میشه آخه
مامان زهرا
پاسخ
بلللله مهرساو رادمان که شدن
خاله فرزانه
3 اسفند 92 23:14
من قربون مهرسا جونم بشم که اینقدر شیرین. خوشکل خانم دوست دارم یه دنیا
مامان زهرا
پاسخ
خدانکنه خاله جوونم منم دوست دارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساجون می باشد