مهرساجونمهرساجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرساجون

چهارشنبه سوری1393

1392/12/29 11:29
نویسنده : مامان زهرا
192 بازدید
اشتراک گذاری

٢٧اسفندسال٩٢اولین چهارشنبه سوری مهرسای من بود  و اولین چهارشنبه سوری٥ نفرمون بود

حالا ماهم یک خانواده ٥نفره شدیم امسال تصمیم گرفتم تا خونه ی خودمون باشیم و جشن بگیریم 

 و چون امسال خاله فاطمه به ما نزدیک شدن مارو تنها نذاشتن و به خونه ی ما اومدن من و

ابجی فاطمم کلی غذای خوشمزه درست کردیم که معمولا توی چهارشنبه سوری خورده میشه (شیر

برنج.اش.کیک کاکائویی و.....)و بعد از اون شروع به بازی کردن کردیم و چندتا عکس ازشما

حمله مهرسا به اجیل شکموام خودتی

دوست دارم رو اجیلامون بخوابم.مشکلیه؟؟؟؟؟؟

میز خوراکیای چهارشنبه سوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله فرزانه
29 اسفند 92 11:51
مهرسا خوشکل خانم جیگر خوش تیپ خودت به تنهایی خوردنی و خوشمزه هستی با این اجیلا ببین چی بشی شیرین عسل عشق خاله دوست دارم یه دنیا بوس
مامان رادمان جون
1 فروردین 93 1:53
شما صاحب اختیاری عشق خاله هر جا دوست داری بخواب کسی چیزی گفت با من ومریم طرفه نگران نباش عزیزدلم ،اولین چهارشنبه سوری 5 نفره مبارک
نادیا
8 فروردین 93 20:36
چهارشنبه سوریت مبارک عروسک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساجون می باشد