مهرساجونمهرساجون، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

مهرساجون

خريد

1393/1/27 18:58
نویسنده : مامان زهرا
128 بازدید
اشتراک گذاری

١٥ فروردين سال 93 يک روز تعطيل بود ولي بابايي به سرکار رفت ولي ابجيات به مدرسه نرفته

بودن و حسابي حوصلشون سر رفته بود و هي ميگفتن بريم بيرون و از اونجايي که من کمر درد دارم

و نميتونم توجيگر رو بغل کنم ابجي شکيلا زحمت اين کارو ميکشه  و اخر سر من راضي شدم تا

شمارو به گردش ببرم رفتيم و مغازه ها رو ديديم تا اينکه ابجي مريم فروشگاه و خوراکياي رنگي رو

 ديد و خواست تا براش بخرم  رفتيم و شکيلا که ديگه خسته شده بود اين خلاقيت رو نشون داد حالا

خودت ببين

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان رادمان جون
28 فروردین 93 0:01
خوابیدنتم خوشگله عسلم
خاله فرزانه
28 فروردین 93 12:39
مهرسا جونم تو هم مثل مامانت و خاله فرزانه خرید و دوست داری پس چرا خوابی پاشو خرید کن جیگر الان همه خوراکیهارو مریم وشکی تموم میکنن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مهرساجون می باشد